.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز/ یک مطلب کاملاً جنایی

نمی‌دانم چقدر اهل خواندن صفحه «حوادث» در روزنامه‌ها و سایت‌ها هستی. خواندن صفحه حوادث معمول‌ترین و شایع‌ترین شیوه خودآزاری در همه جهان است. من هم از این بابت یک خودآزار حرفه‌ای به حساب می‌آیم.

اگر دوست داری تو هم خودآزار شوی بیا و از همین حالا شروع کن. با هم یک خبر از «حوادث» خبرآنلاین می‌خوانیم و هرجا که لازم بود برایت شرح هم می‌دهم که ماجرا از چه قرار است.

... اما پیش از خواندن خبر، بشنو از ماجرای خودآزاری.

این‌که آدم پول‌ بدهد LCD چهل‌ودو اینچ و سیستم سینمای خانگی بخرد. بعد برود توی خیابان پشت ایستگاه اتوبوس یواشکی پای بساط DVD‌فروش غیرمجاز بایستد و از بین 800 تا فیلم یکی را انتخاب کند. پس از یک روز کاری خسته‌کننده به خانه بیاید و برای خودش چای بریزد، چراغ‌ها را خاموش کند DVD را در دستگاه بگذارد تا با خیال راحت یک فیلم ببیند که با دیدنش از شدت ترس مشرف بشود به قبض روح ... چه اسمی می‌تواند داشته باشد جز «خودآزاری»؟!

خواندن صفحه حوادث هم چیزی است در ردیف ازدواج یا دیدن فیلم ترسناک یا... که نتیجه‌اش از قبل معلوم است که همانا ترس و وحشت و سلب آرامش و قس علی هذاست.

... تا این جای مطلب را داشته باش و حالا بخوان اصل خبر را.

«به گزارش ایسنا ظهر روز پنج‌شنبه 19 آذرماه سال جاری، مأموران کلانتری ازگل در جریان مرگ مجید سلیمانی‌پور 51 ساله و همسر وی به نام شهین برون 49 ساله قرار گرفتند که طی هماهنگی‌های لازم با قاضی محمدحسین شاملو بازپرس کشیک قتل پایتخت، دستورات لازم جهت بررسی زوایای پنهان مرگ مشکوک این زوج آغاز شد.»

1- مرگ مشکوک چیست؟ مرگ مشکوک به مرگ پولدارها می‌گویند. مرگ آدم بی‌پول که مشکوک نیست. آدم بی‌پول اسمش رویش هست: «قشر آسیب‌پذیر» پس مردنش هم طبیعی است. آسیب که بحمدلله فراوان است. لابد یک آسیبی آمده و شخص آسیب‌پذیر مربوطه هم همان‌طور که از اسمش پیداست آن را پذیرفته و مرده. تمام.

2- هماهنگی‌های لازم با بازپرس کشیک قتل پایتخت: این مورد نیازمند مثال است.

-: الو سلام.

-: الو سلام. بازچی شده این وقت روز.

-: دو نفر مردن.

-: ا ؟! خب برین ببینین چی شده.

به این می‌گویند هماهنگی‌های لازم و دستورات لازم جهت بررسی‌های زوایای پنهان.

3- توضیح ضروری: ازگل (ozgol) بر وزن پرخور نام محله‌ای در شمال شرقی تهران است. همه مأموران کلانتری برای ما محترم هستند. لذا خواهشمندم اشتباه نخوانید.

«در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که مجید سلیمانی‌پور ، مدیر مؤسسه توسعه اعتماد مبین بوده که پیش از این سهام شرکت مخابرات توسط این مؤسسه خریداری شده بود.»

سرگروهبان: اسم همسایه‌‌تون چیه و چی‌کاره‌س؟

همسایه: مجید سلیمانی‌پور. اون خدابیامرز مدیر مؤسسه توسعه اقتصاد مبین بود.

سرگروهبان: این‌جا که گفتی کجاس؟

همسایه: همون مؤسسه‌ای که سهام مخابرات رو خریده بود دیگه.

سرگروهبان: عجب! خب. بررسی‌های ابتدایی بحمدلله تموم شد و نتیجه حاصل شد.

«پزشک قانونی پس از بررسی‌ اجساد، علت مرگ را گازگرفتگی ناشی از انتشار گاز CO عنوان کرد.»

1- این روزها پزشکی‌قانونی خیلی کار سختی ندارد. چون اساساً هر کس می‌میرد، علت مرگش گازگرفتگی است. فقط نگاه می‌کنند اگر روی تن مقتول جای دندان بود. بر ‌اثر گازگرفتگی شخص معلوم‌الحال به قتل رسیده که کاملاً معلوم است کیست. و اگر جای دندان نبود هم علت مرگ ناشی از گازگرفتگی ناشی از انتشار CO است.

2- این همه تلویزیون برنامه و مناظره و انیمیشن و اینها نشان می‌دهد، ولی باز هم متأسفانه هر دو نوع گازگرفتگی هنوز هم شایع است.

قاضی شاملو گفت: «تیم‌های کارشناسی اعلام کرده‌اند که حادثه به سبب وجود ترک‌هایی در لوله‌های تهویه گاز از موتورخانه و نشت گاز به داخل منزل رخ داده لذا سازنده خانه، مهندس ناظر و مسئول موتورخانه، هر یک به نسبت در وقوع این حادثه منجر به مرگ مقصر هستند.»

متأسفانه باید اعلام کنم که تیم کارشناسی و تحقیقات به شدت کم‌کاری کرده است. اگر یک‌ کم دیگر تحقیقات و کارشناسی می‌کردند حتماً سایر مقصرین را هم به شرح زیر پیدا می‌کردند:

1- معلم تاریخ وجغرافیای بچه‌های محله: اگر معلم بچه‌های محل روز شنبه نمی‌خواست از آنها امتحان بگیرد، حتماً بچه‌ها توی کوچه فوتبال بازی می‌کردند و با توپ می‌ِزدند شیشه خانه همسایه را می‌شکستند و گاز CO خارج می‌شد و این اتفاق نمی‌افتاد.

البته صداوسیما هم که در همان زمان برنامه «خاله نمی‌دونم چی‌چی» و «عمو نمی‌‌دونم چی‌چی» را پخش می‌کرده و سایر بچه‌های محله را هم در خانه نشانده به همان اندازه مقصر است.

2- اگر در لحظات اولیه نشست CO یک نفر به خانه مقتولان تلفن زده بودو گفته بود«به‌به چه هوایی» آنها هم پنجره را باز می‌کردند و این اتفاق نمی‌افتاد. لذا کلیه اقوام و آشنایان نیز در حادثه مرگ مقصر هستند.

3- اگر آن عمله افغانی که ساختمان را می‌ساخت این‌قدر وجدان کاری زیادی به خرج نمی‌داد و درز آجرها را محکم بندکشی نمی‌کرد، یک هوایی جریان پیدا می‌کرد. لذا او و سرکارگر و کسانی که به کارگران با وجدان اجازه کار می‌دهند هم مقصرند.

شهرام شکیبا
4- بنا به دلایلی غیرقابل انکار دست برخی از عناصر دست‌نشانده و فریب‌خورده دیگر هم در کار است. لذا از قوه محترم قضائیه می‌خواهیم که به شدت با همه چیز برخورد کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.571 seconds.